П`ятниця, 17.05.2024, 13:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 м. Роздільна

Форма входу

Облако тегів
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Соціальний захист

   Бурлаченко
Ірина Миколаївна

Якщо можете щось зробити

або мрієте про щось – дійте,

адже у сміливості усе:

і геніальність, і сила, і чари

І.В.Гете

СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ – спеціаліст з виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні умови для розвитку і соціалізації особистості.

Метою роботи соціально-психологічної служби школи є забезпечення соціально-психологічного патронажу дітей та молоді в системі освіти, сприяння взаємодії школи, сім’ї, органів влади, місцевого самоврядування, правопорядку, соціальних служб для молоді тощо; формування здатності до адаптації, здійснення соціалізації учня і створення умов для його сприятливого розвитку.
Орієнтуючись на дану мету соціальний педагог  ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м.Роздільна ставить перед собою такі завдання на 2011-2012 н. р.:

  1. здійснювати посередництво між освітніми установами, сім’єю, громадськістю; організовувати їх взаємодію з метою створення умов для всебічного розвитку дітей і підлітків;
  2. сприяти подоланню особистісних, міжособистісних, внутрішньосімейних конфліктів, надавати потрібну консультативну психолого-педагогічну допомогу дітям і підліткам, дітям "Групи ризику”, дітям, які потребують піклування;
  3. залучати до культурно-освітньої, профілактично-виховної, спортивно-оздоровчої, творчої роботи, різні установи, громадські організації, творчі спілки, тощо;
  4. сприяти виявленню здібностей, обдарувань, розкриттю талантів; дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнівської молоді;

Соціально-психологічна служба працює за такими основними напрямками:

1.Діагностичний:

  1. вивчення та оцінка особливостей діяльності і розвитку учнів, мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об’єднань;
  2. дослідження спрямованості впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу та джерел негативного впливу на дітей та підлітків.

2. Прогностичний:

  1. прогнозування на основі спостережень посилення позитивних чи негативних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи груп;
  2. прогнозування результатів навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості.

3. Консультативний:

  1. надання рекомендацій (порад) учням, батькам, учителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки;
  2. надання необхідної консультативної психологічної соціально-педагогічної допомоги дитячим, молодіжним об’єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться в складних життєвих ситуаціях.

4. Захисний:

  1. забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків;
  2. представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях (служби у справах неповнолітніх, міліції, суду, тощо).

5. Профілактичний:

  1. переконання учнів у доцільності соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя;
  2. сприяння запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі.

6. Соціально-перетворювальний:

  1. надання соціальних послуг, спрямованих на задоволення соціальних потреб учнівської молоді;
  2. здійснення соціально-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу;
  3. соціально-педагогічнипй патронаж соціально незахищених категорій дітей;
  4. сприяння соціальній адаптації і професійному самовизначенню особистості.

7. Організаційний:

  • координація діяльності та взаємодії усіх суб’єктів соціального виховання;
  • сприяння соціально корисній діяльності дітей та підлітків;
  • формування демократичної системи взаємостосунків  у молодіжному середовищі, а також серед дітей та дорослих.

Дитинство – найважливіший період у становленні особистості. Саме тоді людина потребує найбільшої уваги та захисту. Від ставлення до дітей, розуміння їхніх проблем, інтересів та потреб, стану охорони дитинства залежить доля кожної людини і розвиток суспільства загалом.
Немає, на жаль, шкільних навчальних закладів, де не навчалися б діти з незахищених категорій. Держава надає таким родинам, де виховуються такі діти, грошову та іншу допомогу. Але цим дітям, родинам, які їх виховують, потрібна ще й педагогічна та соціально-психологічна допомога.

Діти соціально незахищених категорій

Сирота

Це дитина, у якої:
- батьки померли;
- мати померла, дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері

Позбавлені батьківського піклування

Це дитина, яка залишилася без батьківського піклування, тому що:
- батьки були позбавлені батьківських прав;
- дитину відібрали у батьків за рішенням суду;
- батьки визнані судом без вісті відсутніми;
- батьки визнані судом померлими;
- батьки визнані недієздатними;
- батьки знаходяться в місцях позбавлення волі;
- батьки знаходяться під вартою під час слідства;
- батьки знаходяться у розшуку;
- тривала хвороба батьків, яка зашкоджує виконанню батьківських обов’язків;
- батьки невідомі.

Дитина-напівсирота
Дитина, в якої помер один з батьків
Дитина одинокої матері

Дитина, яку виховує тільки мати, тому що:
- дані про батька у свідоцтві про народження дитини не були записані за вказівкою матері;
- батько дитини помер (або батько дитини визнаний судом без вісті відсутнім, або батько дитини визнаний судом померлим, або батько дитини визнаний недієздатним, або батько дитини знаходиться у розшуку), до того ж, призначити дитині пенсію через втрату годувальника неможливо, бо він не мав достатнього трудового стажу.
Одинокі матері стоять у обліку в УТСЗН та отримують там на дитину допомогу одинокої матері

З багатодітної родини

Дитина мешкає в родині, де виховується три та більше дітей (зокрема, які знаходяться під опікою або піклуванням)

Дитина, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС

Це дитина, у якої: батько або один з батьків мають статус постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС, що підтверджено посвідченням.

Дитина з вадами

Статус дитини з вадами надає медичний заклад (є посвідчення)

З малозабезпеченої
родини

Малозабезпечена родина – це родина, яка стоїть на обліку в УТСЗН та отримує там допомогу .

 

ГРАФІК роботи соціального педагога

 ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м.Роздільна

Бурлаченко Ірини Миколаївни

на 2011-2012 навчальний рік

Дні тижня

Години роботи

Функціональні обов’язки

 
 
 
Понеділок

 

 

11.00 – 14.00

 

Соціально – педагогічне дослідження (індивідуальна і групова діагностика).

Соціальне інспектування: відвідування родин на дому, батьків за місцем роботи; бесіди з батьками.

 
Вівторок

 

10.00 – 15.00

Консультативна робота: індивідуальне та групове консультування учнів, батьків та вчителів.   Проведення корекційної роботи.

 
 
Середа

 

09.00-15.00

Методичний день: самопідготовка, робота з літературою у бібіліотеці, пошук матеріалу для проведення виховних годин; участь у семінарах, методичних об’єднаннях, тренінгах.

 
Четвер

 

11.00 – 15.00

Профілактична та розвивальна (індивідуальна і групова);соціальна робота з учнями. Психологічна просвіта: виступи перед учнями (виховні години).

П’ятниця

13.00-17.00

Обстеження житлово-побутових умов соціально незахищених категорій дітей.

Block title
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Погода

Copyright MyCorp © 2024